Jamu Gentel Untuk Buang angin Dan Kempiskan Perut ~ Akak Terlajak Laris

Tuesday, 20 March 2018

Jamu Gentel Untuk Buang angin Dan Kempiskan Perut


Amat sesuai bagi yang bersalin CZER kerana angin banyak dalam badan. Fungsi untuk kempis perut, buang angin. Ibu mengandung TIDAK di benarkan.

Resipi ini untuk lelaki dan perempuan TAK mengandung, atau bersalin normal pun boleh amalkan. Bahan semula jadi tanpa perapat. Sesiapa yang banyak angin TERBAIK untuk amalkan selalu.

Tetapi kalau anda bersalin CZER amat digalakkan utk buat kerana bersalin CZER selalunya tak bertungku di bahagian perut dan angin banyak berbanding bersalin normal.

Baru bersalin ke 10 tahun bersalin ke masih boleh  sebab ia membuang lebihan angin dalam badan.

Bahan bahanya:


Halia 3cm
Halba 3sudu besar (sangai atau goreng)
Lada hitam 15 biji
Bawang putih 3 ulas

Cara membuatnya:
1)Tumbuk halba sampai hancur, dah hancur masukkan halia , bawang putih dan tumbuk lagi.




2) Akhir skali masuk lada hitam. Tumbuk semua.



3) Dah lumat. Gentel bulat bulat, lepas gentel. Keringkan.



4) Simpan dalam bekas.
Tak rasa apa pun bila makan. telan je .
pastu tuggulah perut mcm bergegar .
heheh asyik kentut n sendawa

Cara makan:
Makan 2 biji - 4 biji setiap hari ikut ketahanan/keperluan badan jika banyak angin.

Sumber: Petua Ibu via Norliza Mohd Salleh‎.

siapa pernah cuba kocok ni cuba share pengalaman anda?? . . boleh memperlahankan proses penuaan. Mencegah gejala menopaus. Membantu mengatasi masalah angin di dalam badan. Mengatasi masalah bau bahagian intim wanita. Menguatkan bahagian rahim. Memulihkan tenaga selepas bersalin. Mengekalkan berat badan yang ideal. Membantu mengawal paras kolesterol. Membantu kawal gula di dalam darah. Melancarkan peredaran darah. Mengawal tekanan darah. Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan kulit kusam. Memelihara keremajaan kulit. Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus. Meningkatkan tahap metabolisme. Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan. Menguatkan sistem imunisasi. Memelihara kesihatan dalaman kaum wanita. Mengatasi keletihan dan kelesuan tubuh badan. Menyingkirkan toksin. Mengetatkan otot faraj. Merawat masalah keputihan, senggugut, dan kitaran haid. Meningkatkan keinginan (libido) dan fungsi seksual wanita. Menganjal dan membesarkan saiz payudara. Mengatasi masalah sakit puan. . . kepada korang yang nak cuba harga x mahal hnya rm69jee botol besar tahan 2bulan.. boleh dapatkan pada ini di semua kedai jamu farmasi caring dan juga melalui Agen online kami seperti di bawah💯 berkesan..
A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on
Share:

0 comments:

Post a Comment