Air Rebusan 2 Bahan Ini Rawat Sakit Lutut & Lenguh Sendi ~ Akak Terlajak Laris

Tuesday, 17 April 2018

Air Rebusan 2 Bahan Ini Rawat Sakit Lutut & Lenguh Sendi


Banyak mereka yang dah cuba amalkan petua ni berjaya sembuh sakit lutut. Jika anda ada masalah sakit lutut tu boleh lah mencuba ya. Senang je nak buat.

Bahan bahan

2 biji epal hijau (potong kecil)
4-5 batang serai (bole ketuk atau belah dua)
Air 1 liter

Cara cara

1. Rebus sampai epal jadi lembut (rebus semua dalam 30 min api kecil)
2. Cuba cucuk epal tu dalam masa 15-20 min dulu, tengok dah lembut, tutup api.
3. Sejuk kan (boleh minum masa suam, pastu letak dalam peti sejuk)

Saranan

1. Boleh tapis epal & serai dan ambil air sahaja.
2. Keluarkan serai dan boleh hancurkan epal tu dan minum sekali.
3. Minum dalam 1-2 kali sehari.

Amalkan sekurang-kurangnya 2 bulan.

Sumber
Share:

0 comments:

Post a Comment